..........................................Σελίδες της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα * για τις δραστηριότητες των Μεγαλοπολιτών
Επιμέλεια σελίδας: Πάνος Σ. Αϊβαλής, δημοσιογράφος, και Πέτρος Σ. Αϊβαλής, από την εφημ. "Αρκαδικό Βήμα" * επικοινωνία: kepeme@gmail.com
...................... ΜΕΣΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ // ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

ΑΠΟ ΤΟ 1988 * Ειδήσεις - Ανταποκρίσεις - Ρεπορτάζ - Συνεντεύξεις - Videos - Διεθνή Νέα - Απόδημος Ελληνισμός ... * ειδήσεις από τις τοπικές Κοινότητες της Μεγαλοπόλεως * περιήγησης, οικοτουρισμός, πολιτισμός * Καλοκαίρι 2018 περιδιάβαση στα όμορφα χωριουδάκια μας....

Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας


~~~~~~~~~~~~~~

"Χαίρε Ω Χαίρε Ελευθερία" Δ. Σολωμός

Άνθρωποι και Φύση πάνω από τα κέρδη

Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΡΥΧΕΙΩΝ - ΣΤΑΘΜΩΝ (Σ.Ο.Σ) Δ.Ε.Η ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΡΥΧΕΙΩΝ - ΣΤΑΘΜΩΝ (Σ.Ο.Σ) Δ.Ε.Η ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ - ΒΟΗΘΩΝ ΔΕΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ»

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
15-6-2016

ΟΧΙ σε περικοπές εργαζομένων - Αξιοποίηση όλου του προσωπικού  - Μείωση εργολαβιών - Άμεση κάλυψη κενών θέσεων εργασίας - Διασφάλιση εργασιακών δικαιωμάτων


Συνάδελφοι - ισσες

Οι επιπτώσεις από τη δεκαπενταετή εφαρμογή των νεοφιλελεύθερων πολιτικών της λεγόμενης απελευθέρωσης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, εκτόξευσαν το κόστος ηλεκτροδότησης, προκάλεσαν διαδοχικά πλήγματα στη ΔΕΗ, με συνέπεια να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας, την ώρα που οι ιδιώτες παραγωγοί και μεταπράτες πλουτίζουν αξιοποιώντας το σαθρό νομοθετικό πλαίσιο και τις προκλητικές επιδοτήσεις.
Σήμερα με τα «προαπαιτούμενα» των δανειστών με το 3ο μνημόνιο επιδιώκεται μεγαλύτερη απορρύθμιση της αγοράς, περεταίρω ιδιωτικοποίηση και εφαρμογή ακόμα πιο σκληρών νεοφιλελεύθερων πολιτικών με μια σειρά μέτρων που σηματοδοτούν το τελικό στάδιο εκποίησης του Ομίλου ΔΕΗ (πώληση ΑΔΜΗΕ, του 17% της ΔΕΗ στο ΤΑΙΠΕΔ, πώληση λιγνιτικής και υδροηλεκτρικής παραγωγής της ΔΕΗ κάτω του κόστους μέσω των δημοπρασιών - ΝΟΜΕ - καθώς και τις προτάσεις Υπουργείου και Διοίκησης για συμπράξεις με ιδιώτες, μέχρι «πολλές μικρές ΔΕΗ»).

Τα αποτελέσματα εφαρμογής των παραπάνω πολιτικών κάνουν πιο εμφανείς τις επιπτώσεις τους και στο Ενεργειακό Κέντρο Μεγαλόπολης.

Από την αδυναμία και τις δυσκολίες τροφοδοσίας με λιγνίτη στις Μονάδες για κάποιους μήνες το 2014-2015 σήμερα από τις αρχές του 2016 έχουμε σταθερά μια λιγνιτική Μονάδα εκτός λειτουργίας.
Η Ιεραρχία μπροστά στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Επιχείρηση προχωρά σε περικοπές μόνο στους εργαζόμενους.
Εξοικονόμηση δαπανών χρειάζεται και επιβάλλεται να γίνουν σε πολλά άλλα πράγματα στην λειτουργία και τη δραστηριότητα της Επιχείρησης.

Επισημαίνουμε στην Ιεραρχία της ΔΕΗ και τις Τοπικές Διευθύνσεις του ΛΚΜ και των ΑΗΣ να μας απαντήσουν στα κάτωθι:

1.    Ποιο το όφελος για την Επιχείρηση της επαύξησης του αρχικού συμβατικού προϋπολογισμού της σύμβασης για την εκτέλεση του έργου: «Διακίνηση 4.970.000 Μ3 αγόνων και λιγνιτικού κοιτάσματος από το πεδίο Μαραθούσας του ΛΚΜ» μέχρι ποσού 1.858.212 ευρώ ;
2.    Ποιο το όφελος για την Επιχείρηση από την εγκατάσταση του προσομοιωτή στο Αλιβέρι αντί στην Μεγαλόπολη περισσότερα από 12 χρόνια τώρα με κόστος της εν λόγω επένδυσης 1,2 εκατ. ευρώ ; Η μεταφορά του επιτέλους στην Μεγαλόπολη που δεν πραγματοποιείται τι πιστοποιεί ;


3.    Ποιο το κόστος για την Επιχείρηση από την ανάθεση εργολαβίας άντλησης εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα στο ορυχείο Κυπαρισσίων ; Ποια μελέτη υπαγόρευσε την εν λόγω ανάθεση ;
4.    Ποιο το κόστος από τις αστοχίες κολλήσεων και επιπρόσθετης επιβάρυνσης της μεταφοράς τέφρας-γύψου από τον μη έγκαιρο προγραμματισμό αντικατάστασης λόγω φθορών των ταινιών στο Σύστημα Σταθεροποίησης της 4ης Μονάδας τον τελευταίο χρόνο ;
5.      Ποιο το κόστος από την παραχώρηση της μεταφοράς υδρασβέστου της 3ης Μονάδας σε εργολάβο και μη αξιοποίησης του σιλοφόρου οχήματος της Επιχείρησης και των μόνιμων οδηγών όπως γινόταν για αρκετό χρονικό διάστημα ;
6.    Ποιο το κόστος από την παραχώρηση της μεταφοράς των αποβλήτων του Σ.Κ.Υ.Β.Α. της 3ης Μονάδας σε εργολάβο και μη αξιοποίησης του φορτηγού και των μόνιμων οδηγών ;
7.    Υπάρχουν στο ΛΚΜ τρείς Διπλωματούχοι Μηχανικοί σε «επιτελικές» θέσεις (κοινώς ψυγεία). Για πρώτη φορά πριν λίγες μέρες προσελήφθησαν στο ΛΚΜ πέντε Διπλωματούχοι Μηχανικοί με 8μηνη σύμβαση. Ποιο το κόστος από την μη πλήρη αξιοποίηση των τριών αυτών στελεχών ;
8.    Στις Υπηρεσιακές Μονάδες του Λεκανοπεδίου (κυρίως σε ΛΚΜ & ΚΜΕΕ) ολόκληρος «στόλος» υπηρεσιακών οχημάτων και οχημάτων που έχουν παραχωρηθεί στη ΔΕΗ για επίβλεψη εργολαβιών «αξιοποιούνται» για την εξυπηρέτηση λίγων εργαζομένων και στελεχών σε Τρίπολη και Καλαμάτα. Ποιο το κόστος αυτών των μετακινήσεων και της συντήρησης των οχημάτων ;

Για το Ενεργειακό Κέντρο (ΑΗΣ - ΛΚΜ) βασικά στοιχεία πρέπει να αφορούν:

·       Στην ολόπλευρη αξιοποίηση όλου του προσωπικού.
·       Την στήριξη του λιγνίτη και της λιγνιτικής παραγωγής.
·       Η όποια μειωμένη διαθεσιμότητα του πάγιου εξοπλισμού και των Μονάδων να αξιοποιηθεί για αναβάθμιση εξοπλισμού, συντηρήσεις, εκπαίδευση εργαζομένων.
·       Την μείωση των εργολαβιών.
·       Την κάλυψη άμεσα των κενών θέσεων σε Συνεργεία των Μονάδων και των Ορυχείων. 
·       Το σύστημα προμηθειών υλικών, ανταλλακτικών και συντηρήσεων να λειτουργεί με πλήρη τήρηση των όρων και κανόνων όπως προβλέπεται από τους σχετικούς κανονισμούς (συγκρότηση επιτροπών, κλπ) σχετικά με ζητήματα σκοπιμότητας και αποδοτικότητας καθώς και ελέγχου των παρεχόμενων υπηρεσιών από τρίτους.
·       Στην άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων που παραπάνω εντοπίζουμε με ενέργειες και λύσεις που θα αποβαίνουν σε όφελος της Επιχείρησης και των εργαζομένων.
·       Διασφάλιση των εργασιακών σχέσεων και αποτροπή περικοπής εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων.

Δεν θα ανεχθούμε περικοπές οι οποίες σχεδιάζονται για να μειώσουν τις δαπάνες με περικοπές δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Το συνδ. κίνημα θα αποτρέψει αντεργατικές πρακτικές υπερασπίζοντας τα δικαιώματα των εργαζομένων.
Εάν η Ιεραρχία και οι Τοπικές Διευθύνσεις ΑΗΣ & ΛΚΜ προχωρήσουν σε τέτοιες επιλογές η αγωνιστική αντίδραση του σ.κ. και των εργαζομένων θα είναι ο μόνος δρόμος.

Τα Δ.Σ. των Σωματείων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου